Polityka prywatności
Szanowni Państwo, informujemy, że ochrona danych osobowych naszych klientów jest ważną częścią naszej działalności. Zapewniamy, że Państwa dane są u nas bezpieczne. Poniżej przedstawiamy sposób ich wykorzystywania zapewniający naszym klientom lepsze, bardziej efektywne osiąganie korzyści z naszego serwisu.
Czego dotyczy informacja dotycząca prywatności
Administratorem danych osobowych klientów jest PCAP sp. z o.o. ul. Prąnicka 48/4, 31-202 Kraków.
Zachęcamy Państwa do zapoznania się z niniejszą Informacją o ochronie prywatności, która opisuje rodzaje i cele gromadzenia danych osobowych, kiedy i w jaki sposób możemy udostępnić dane osobowe innym organizacjom oraz sposób uzyskania dostępu i aktualizacji swych danych osobowych.
Gromadzone dane osobowe
Przy rejestracji uczestników lub świadczeniu naszych usług i korzystania z funkcjonalności strony mogą być pozyskiwane dane takie jak:
- dane osobowe, w tym imię i nazwisko, adres, adres email, numer telefonu, data urodzenia, dane rodziców osoby małoletniej, numer PESEL.
Podczas przeglądania strony lub korzystania z dostępnych aplikacji mobilnych mogą być gromadzone informacje nt.:
- Aktywności w obrębie serwisu, stron internetowych i aplikacji mobilnych.
- Kliknięcia na jedną z wyświetlanych reklam, w tym tych przedstawionych na stronach innych organizacji.
- Sposobu uzyskania dostępu do naszych usług cyfrowych, włączając system operacyjny, adres IP, identyfikatory internetowe i dane przeglądarki.
- Preferencji społecznych, zainteresowań i aktywności.
- Dane osobowe podane do celów kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej i telefonu lub mediów społecznościowych, takie jak imię i nazwisko, nazwa użytkownika i dane kontaktowe.
- Szczegóły wysyłanych przez nas i otwartych przez Państwa wiadomości e-mail i innego rodzaju komunikacji cyfrowej, włączając wszelkie zawarte w nich linki, z których skorzystasz.
- Państwa opinie i udział w ankietach i kwestionariuszach klientów.
Inne źródła danych osobowych
- Możemy korzystać z danych osobowych z innych źródeł, takich jak wyspecjalizowane firmy, które dostarczają informacje, partnerzy handlowi i rejestry publiczne.
- Państwa firma ubezpieczeniowa, jej agenci i personel medyczny mogą wymieniać z nami istotne dane osobowe oraz szczególne kategorie danych osobowych w sytuacji, w której jedna ze stron musi podjąć działania w imieniu lub w interesie innych klientów lub w sytuacjach nadzwyczajnych.
- W przypadku logowania się do naszych platform i usług internetowych przy użyciu danych uwierzytelniających sieci społecznościowej, np. Facebook, Google, Whatsapp, Instagram, Linkedin wyrażasz zgodę na udostępnienie nam swoich danych użytkownika. Są to na przykład imię i nazwisko, adres e-mail, data miejsce i urodzenia oraz wszelkie inne przekazywane nam informacje.
- Możemy korzystać z obrazów z kamer przemysłowych, adresów IP i informacji o przeglądarce uzyskanych w obrębie lub w bezpośrednim sąsiedztwie naszych biur, lokali, innych budynków.
Udostępniane dane osobowe innych osób
- Wykorzystujemy dane osobowe innych osób dostarczone nam w ramach zgłoszenia uczestnictwa w świadczeniu usług.
- Udostępniając dane osobowe innych osób, należy mieć pewność, że wyrażają one na to zgodę i jesteś upoważniony/-a do ich udostępnienia. Należy również upewnić się, że w razie potrzeby osoby te mają świadomość sposobu wykorzystywania przez nas ich danych osobowych.
- Udostępniając dane osobowe osób małoletnich należy mieć pewność, że zgode w ich imieniu wyrażają właściwi opiekunowie prawni, którzy są upoważnieni do ich udostępnienia. Należy również upewnić się, że w razie potrzeby osoby te mają świadomość sposobu wykorzystywania przez nas danych osobowych osób małoletnich.
Wykorzystywanie danych osobowych
Danych osobowych używamy na różne sposoby opisane poniżej.
Dostarczenie i realizacja zamówionych produktów i usług
Przetwarzanie danych osobowych jest konieczne do celów rejestracji uczestników w prowadzonych szkoleniach lub zajęciach oraz zapewnienia dostępu do produktów i usług, z których chcą Państwo skorzystać i do udzielania wsparcia w odniesieniu do wszelkich usług i ewentualnego zwrotu kosztów.
Zarządzanie i ulepszanie naszych produktów, usług i codziennej działalności
Dane osobowe wykorzystujemy w celu zarządzania i ulepszania naszych produktów i uslug, stron internetowych, aplikacji mobilnych, programów lojalnościowych lub nagród dla klientów i innych usług.
Monitorujemy sposób korzystania z naszych usług w celu zapewnienia ochrony Państwa danych osobowych, wykrywania i zapobiegania oszustwom i innym przestępstwom oraz nadużywaniu naszych usług. Pozwala to nam zapewnić bezpieczne korzystanie z naszych usług.
Dane osobowe możemy wykorzystywać w celu reagowania na i zarządzania interwencjami związanymi z bezpieczeństwem, wypadkami lub innymi podobnymi zdarzeniami, w tym do celów medycznych i ubezpieczeniowych.
Z danych osobowych możemy korzystać w celu prowadzenia badań rynku oraz wewnętrznej działalności badawczo-rozwojowej, a także rozwijania i ulepszania gamy naszych produktów, usług, biur, systemów IT, bezpieczeństwa, know-how i metod komunikowania się z klientami.
Obrazy z kamer przemysłowych służą nam w celu zapewnienia bezpieczeństwa każdemu pracownikowi lub klientom naszych agencji, biur i innych budynków, a także zapobiegania, wykrywania i ścigania przestępstw. Możemy również korzystać z tych obrazów w celu ustalenia, wykonania lub obrony naszych praw.
Personalizacja doświadczenia klienta
Naszym celem jest zapewnienie, że wiadomości marketingowe odnoszące się do naszych produktów i usług, a także komunikacja pochodząca od naszych dostawców, partnerów handlowych, włączając reklamy internetowe, są dopasowane do Państwa zainteresowań.
W tym celu możemy korzystać z danych osobowych, aby lepiej poznać Państwa zainteresowania, co pozwoli nam określić inne produkty, usługi i informacje, jakimi mogą Państwo być najbardziej zainteresowani. Pozwala to nam dostosować nasze wiadomości tak, aby stały się one bardziej odpowiednie i interesujące dla Państwa.
Śledzenie zachowań w sieci i dokonywanych zakupów pomaga nam lepiej zrozumieć Państwa jako klienta, a to pozwala nam dostarczać spersonalizowane oferty i usługi.
Możemy również mierzyć poziom odpowiedzi na komunikację marketingową odnoszącą się do oferowanych przez nas produktów i usług, co pozwala nam oferować produkty i usługi, które lepiej spełniają Państwa potrzeby jako klienta.
Jeśli nie chcą Państwo otrzymywać od nas spersonalizowanych usług, w dowolnym momencie mogą Państwo zmienić swoje preferencje kontaktując się z nami na email coaching@pcap.pl lub pisząc do nas.
Nawiązywanie interakcji z klientem
Aby zapewnić lepszą obsługę klienta, w przypadku kontaktu z nami, na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej, telefonu lub mediów społecznościowych, możemy korzystać z Państwa danych osobowych w celu udzielenia wyjaśnień lub wsparcia.
Przetwarzanie danych osobowych jest konieczne do celów zarządzania wszelkimi promocjami i konkursami, w których chcą Państwo uczestniczyć, włączając te organizowane we współpracy z naszymi dostawcami i partnerami handlowymi.
Możemy zaprosić Cię do wzięcia udziału w badaniach klientów, ankietach i innych badaniach rynku przeprowadzonych przez nas lub inne organizacje w naszym imieniu.
Aby pomóc nam lepiej poznać Państwa jako klienta i aby być w stanie zapewnić obsługę i komunikację marketingową (w tym reklamy internetowe dopasowane do Państwa zainteresowań), możemy łączyć dane osobowe gromadzone podczas dokonywania zakupów w biurach z danymi osobowymi pochodzącymi z naszych stron internetowych, aplikacji mobilnych i innych źródeł.
Komunikacja marketingowa
Możemy wysyłać Państwu odpowiednie oferty i wiadomości o naszych produktach i usługach na wiele sposobów, w tym pocztą email. Możemy również wysyłać Państwu informacje o produktach i usługach innych firm, które naszym zdaniem mogą być dla Państwa interesujące. Będziemy robić to tylko po wyrażeniu uprzedniej swobodnej zgody na otrzymywanie takich informacji marketingowych.
Przy rezerwacji lub rejestracji będą Państwo zapytani, czy chcą otrzymywać informacje marketingowe oraz o wybór sposobu kontaktu. Mogą państwo w dowolnym momencie zmienić swoje preferencje marketingowe w Internecie, kontaktując się z nami na email coaching@pcap.pl, lub pisząc do nas lub korzystając z linku „wypisz się” ujętego w naszych wiadomościach marketingowych. Oczywiście wybór należy do Ciebie, ale jeśli uznają Państwo, że nie chcą otrzymywać od nas informacji marketingowych, uniemożliwi to otrzymywanie ofert lub promocji, które mogą być dla Ciebie interesujące.
Mogą Państwo otrzymywać od nas informacje związane z zakupionymi usługami. Na przykład potwierdzenie dokonywanych rezerwacji i dostarczanie ważnych informacji na temat korzystania z naszych zakupionych produktów lub usług
Badania rynku
Chcielibyśmy poznać Państwa opinię, która pomoże nam udoskonalić nasze produkty i usługi, więc możemy skontaktować się z Państwem w przypadku prowadzenia badań rynkowych. Zawsze mogą Państwo zdecydować o tym, czy wziąć lub kontynuować udział w naszych badaniach rynku.
Udostępnianie danych osobowych dostawcom i partnerom handlowym
W celu dostarczenia pożądanych produktów lub usług możemy udostępniać dane osobowe naszym dostawcom odpowiedzialnym za właściwe wykonywanie usług lub właściwe przechowywanie danych osobowych.
Współpracujemy także ze starannie wybranymi dostawcami, którzy realizują określone funkcje w naszym imieniu. Są to na przykład firmy, które wspomagają nas w zakresie usług IT, przechowywania i łączenia danych, marketingu, badania rynku, przetwarzania płatności oraz dostarczania produktów i usług.
Może zaistnieć konieczność udostępnienia danych osobowych w celu ustalenia, wykonania lub obrony naszych praw, włączając udostępnienie danych osobowych innym osobom w celu zapobiegania nadużyciom oraz obniżenia ryzyka kredytowego.
Kiedy przekazujemy dane osobowe innym organizacjom, możemy wymagać od nich utrzymywania ich w bezpiecznym miejscu i zakazać ich wykorzystywania dla własnych celów marketingowych.
Przekazujemy tylko minimalny zakres danych osobowych, które umożliwiają naszym dostawcom i partnerom handlowym świadczenie usług na Państwa i naszą rzecz.
Udostępnianie danych organom regulacyjnym
Możemy udostępniać niezbędny minimalny zakres danych osobowych organom publicznym, jeśli wymagają tego od nas przepisy prawa lub jest to prawnie dozwolone.
Udostępnianie danych osobowych
Możemy udostępniać dane osobowe organizacji, na rzecz której sprzedamy lub scedujemy (lub z którą przystąpiliśmy do negocjacji w sprawie sprzedaży lub cesji) organizacji świadczonych usług lub strony internetowej. Jeżeli cesja lub sprzedaż zostanie zrealizowana, organizacja otrzymująca dane osobowe może je wykorzystywać zgodnie z niniejszą Informacją o ochronie prywatności.
Ochrona danych osobowych
Zapewniamy, że stosujemy odpowiednie środki bezpieczeństwa w celu ochrony danych osobowych przed przypadkową utratą oraz nieuprawnionym dostępem, wykorzystaniem, zmianą i ujawnieniem.
Bezpieczeństwo danych zależy również od Państwa. Na przykład w przypadku otrzymania od nas lub wybrania hasła dostępu do niektórych usług, są Państwo odpowiedzialni za zachowanie tego hasła w tajemnicy.
Uzyskane od Państwa dane osobowe mogą być przesyłane do i przechowywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”). Mogą być również przetwarzane przez organizacje działające poza EOG, które pracują dla nas lub dla jednego z naszych dostawców. Wprowadziliśmy odpowiednie zabezpieczenia, aby upewnić się, że dane osobowe są odpowiednio chronione i są traktowany zgodnie z niniejszą Informacją. Zabezpieczenia te obejmują, ale nie ograniczają się do odpowiednich klauzul umownych, takich jak standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską oraz odpowiednie środki bezpieczeństwa.
Archiwizacja danych
Będziemy przechowywać Państwa dane osobowe jedynie tak długo, jak jest to niezbędne dla celów określonych w niniejszej Informacji o ochronie prywatności i/lub w celu spełnienia wymogów prawnych i regulacyjnych. Po tym okresie bezpiecznie usuniemy Państwa dane osobowe. Jeżeli po upływie tego okresu dane będą potrzebne do zgodnych z prawem celów analitycznych, historycznych lub innych celów, podejmiemy odpowiednie kroki w celu ich anonimizacji.
Informacje o plikach cookie i podobnych technologiach
Pliki 'cookie' to małe pliki danych, dzięki którym strony internetowe gromadzą i przechowują szereg danych z komputerów stacjonarnych, laptopów lub urządzeń mobilnych. Pliki 'cookie' pozwalają nam udostępniać ważne cechy i możliwości funkcjonalne na naszych stronach internetowych i w naszych aplikacjach mobilnych i są przez nas używane w celu poprawy jakości obsługi klienta.
Linki do innych stron
Nasze strony internetowe i aplikacje mobilne mogą zawierać linki do stron internetowych prowadzonych przez inne organizacje, które określiły własne zasady ochrony prywatności. Przed podaniem jakichkolwiek danych osobowych na stronie internetowej innej organizacji zapoznaj się z warunkami i informacjami o ochronie prywatności, jako że nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za działanie witryn innych organizacji.
Funkcje mediów społecznościowych
Nasze strony internetowe i aplikacje mobilne mogą zawierać funkcje mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, Google, Pinterest, Instagram, Whatsapp, Linkedin które określiły własne zasady ochrony prywatności.
Przed podaniem jakichkolwiek danych osobowych na stronie internetowej innej organizacji należy zapoznać się z warunkami i informacjami o ochronie prywatności, jako że nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za te funkcje.
Uzyskiwanie dostępu i aktualizacja danych osobowych; reklamacje
Mają Państwo prawo zażądać kopii swych danych osobowych, które znajdują się w naszym posiadaniu. Mogą Państwo poprzez email coaching@pcap.pl, lub pisząc do nas wystąpić z prośbą o utworzenie kopii innych dotyczących Państwa danych osobowych, którymi dysponujemy.
Należy podać wszelkie informacje, które pozwolą nam zidentyfikować i zlokalizować Państwa dane osobowe. W miarę możliwości dostęp do danych zostanie zapewniony bezpłatnie, z wyjątkiem zażądania kolejnych kopii danych, w którym to przypadku możemy pobrać uzasadnioną opłatę z tytułu poniesionych kosztów administracyjnych.
Chcemy upewnić się, że Państwa dane osobowe, które znajdują się w naszym posiadaniu, są dokładne i aktualne. Jeżeli którekolwiek z posiadanych przez nas informacji są niepoprawne, należy nas o tym powiadomić.
Można również poprosić o skorygowanie lub usunięcie danych osobowych, wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych oraz, o ile jest to technicznie wykonalne, poprosić o przekazanie udostępnionych danych osobowych innej organizacji.
Dokonamy aktualizacji lub usunięcia Państwa danych, chyba że mamy obowiązek ich zachowania do celów prowadzenia działalności lub zachowania zgodności z prawem.
Mogą Państwo skontaktować się z nami w przypadku zastrzeżeń co do sposobu gromadzenia, przechowywania lub korzystania z danych osobowych. Dążymy do ostatecznego rozpatrywania skarg, ale jeśli będą Państwo niezadowoleni z naszej odpowiedzi, mogą Państwo złożyć skargę do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych lokalnego organu ochrony danych.
Należy pamiętać, że przed podjęciem działań w odniesieniu do żądania lub skargi możemy wymagać zweryfikowania Państwa tożsamości. Możemy również wymagać przekazania dalszych informacji, aby upewnić się, że posiadasz odpowiednie upoważnienie do złożenia wniosku lub skargi w imieniu innej osoby.
Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe będą przez nas gromadzone i wykorzystywane pod warunkiem spełnienia co najmniej jednego z następujących warunków:
- Posiadania Państwa zgody;
- Jest to niezbędne w celu zawarcia z nami umowy lub podjęcia pożądanych działań przed zawarciem umowy;
- Jest to niezbędne w celu spełnienia zobowiązania prawnego;
- Jest to niezbędne w celu ochrony żywotnych interesów Państwa lub innych osób;
- Leży to w interesie publicznym lub dysponujemy odpowiednim upoważnieniem; lub
- Leży to w uzasadnionym interesie naszym lub osób trzecich, jednak nie powoduje to uchylenia Państwa interesów lub praw.
Przykład: W celu personalizacji doświadczenia klienta
Możemy korzystać z danych osobowych, aby lepiej poznać Państwa zainteresowania, co pozwoli nam określić inne produkty, usługi i informacje, jakimi mogą Państwo być najbardziej zainteresowani. Pozwala to nam dostosować nasze wiadomości tak, aby stały się one bardziej odpowiednie i interesujące dla Państwa.
W przypadku konieczności przetwarzania szczególnych kategorii danych osobowych, na przykład danych dotyczących zdrowia ze względów medycznych, zrobimy to tylko w przypadku spełnienia jednego lub większej liczby dodatkowych warunków. Na przykład, posiadamy Państwa wyraźną zgodę; jest to niezbędne do ochrony żywotnych interesów Państwa lub innej osoby, a klient jest fizycznie lub prawnie niezdolny do udzielenia zgody; jest to konieczne do ustalenia, wykonania lub obrony roszczeń prawnych; jest to niezbędne ze względu na istotny interes publiczny.
Zmiany do niniejszej informacji
Niniejsza Informacja zastępuje wszystkie poprzednie wersje. Możemy w dowolnym momencie zmienić treść niniejszej Informacji, a więc należy sprawdzać ją regularnie na naszej stronie internetowej pod kątem aktualizacji. Jeśli zmiany są znaczące, przedstawimy wyraźne zawiadomienie na naszej stronie internetowej, włączając, jeśli uznamy to za właściwe, elektroniczne powiadamianie o zmianach Informacji o ochronie prywatności.
Kluczowe pojęcia
Administrator danych: Administrator danych określa cel i sposób, w jaki dane osobowe są wykorzystywane.
Europejski Obszar Gospodarczy (EOG): państwa członkowskie UE oraz Norwegia, Islandia i Lichtenstein.
Reklamy online: Wiadomości reklamowe, które można zobaczyć w Internecie.
Szczególne kategorie danych osobowych: Są to kategorie danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne; poglądy polityczne; przekonania religijne lub filozoficzne; przynależność związkową; dane genetyczne, dane biometryczne jednoznacznie identyfikujące osobę fizyczną; dane dotyczące zdrowia; i dane dotyczące życia seksualnego lub orientacji seksualnej osoby fizycznej.
Caricom API Data: Niektóre lub wszystkie państwa CARICOM zawarły porozumienia ze Stanami Zjednoczonymi, zgodnie z którymi dane osobowe wymagane i ustalone dla państw CARICOM dla celów bezpieczeństwa granic, są z wyprzedzeniem dostarczane amerykańskiemu Departamentowi Bezpieczeństwa Wewnętrznego w celu przetwarzania w imieniu tych państw CARICOM. Więcej informacji na stronie Caricom.
Privacy policy
Dear customers, we would like to inform you that the protection of our customers' personal data is an important part of our business. We assure you that your data is safe with us. Below is how we use them to ensure that our customers get better, more effective benefits from our service.
What the privacy notice applies to
The administrator of customers' personal data is PCAP sp. z o.o. , Prądnicka 48/4, 31-202 Cracow.
We encourage you to read this Privacy Notice, which describes the types and purposes of collecting personal information, when and how we may share personal information with other organizations, and how to access and update your personal information.
Personal data collected
When registering participants or providing our services and using the site's functionality, data may be collected such as:
- personal data, including name, address, email address, telephone number, date of birth, parental data of a minor, personal PESEL number.
When browsing the site or using available mobile applications, information may be collected on:
- Activity within the website, web pages and mobile applications.
- Clicking on one of the advertisements displayed, including those presented on other organizations' websites.
- How you access our digital services, including your operating system, IP address, Internet identifiers and browser data.
- Social preferences, interests and activities.
- Personal information you provide to contact us via email, snail mail and phone or social media, such as your name, username and contact information.
- Details of emails and other digital communications sent by us and opened by you, including any links contained therein that you use.
- Your feedback and participation in customer surveys and questionnaires.
Other sources of personal data
- We may use personal data from other sources, such as specialized companies that provide information, business partners and public records.
- Your insurance company, its agents and medical personnel may exchange relevant personal data and special categories of personal data with us in situations where one party needs to take action on behalf of or in the interests of other clients or in emergency situations.
- If you log in to our online platforms and services using social network credentials, e.g. Facebook, Google, Whatsapp, Instagram, Linkedin you agree to share your user data with us. These include, for example, your name, email address, date of place and birth, and any other information you provide to us.
- We may use CCTV images, IP addresses and browser information obtained within or in the immediate vicinity of our offices, premises, other buildings.
Shared personal information of others
- We use the personal information of others provided to us as part of your application to participate in the provision of services.
- When sharing the personal information of others, you must be sure that they consent and you are authorized to share it. You should also make sure that, if necessary, these individuals are aware of how we use their personal information.
- When sharing the personal data of minors, you should be sure that consent is given on their behalf by the appropriate legal guardians who are authorized to share it. You should also make sure that, if necessary, these individuals are aware of how we use the personal information of minors.
Use of personal data
We use personal information in various ways described below.
Provision and fulfillment of products and services requested
The processing of personal data is necessary for the purposes of registering participants in ongoing training courses or classes and providing access to the products and services you wish to use and for providing support with respect to any services and possible reimbursement.
Managing and improving our products, services and daily operations
We use personal information to manage and improve our products and services, websites, mobile applications, customer loyalty or rewards programs and other services.
We monitor the use of our services to ensure the protection of your personal information, detect and prevent fraud and other crimes, and abuse of our services. This allows us to ensure the safe use of our services.
We may use personal data to respond to and manage security interventions, accidents or other similar incidents, including for medical and insurance purposes.
We may use personal data to conduct market research and internal research and development activities, and to develop and improve our range of products, services, offices, IT systems, security, know-how and methods of communicating with customers.
We use CCTV images to provide security to any employee or customer of our agencies, offices and other buildings, and to prevent, detect and prosecute crimes. We may also use these images to establish, exercise or defend our rights.
Personalizing the customer experience
Our goal is to ensure that marketing messages relating to our products and services, as well as communications from our suppliers, business partners, including online advertisements, are tailored to your interests.
To do this, we may use personal information to better understand your interests so that we can identify other products, services and information that you may be most interested in. This allows us to tailor our messages to make them more relevant and interesting to you.
Tracking your online behavior and purchases helps us better understand you as a customer, and this allows us to provide personalized offers and services.
We can also measure the level of response to marketing communications relating to the products and services we offer, which allows us to offer products and services that better meet your needs as a customer.
If you do not wish to receive personalized services from us, you can change your preferences at any time by contacting us by email at coaching@pcap.pl or by writing to us.
Establishing customer interaction
In order to provide better customer service, when you contact us, for example by email, snail mail, telephone or social media, we may use your personal data to provide clarification or support.
The processing of your personal data is necessary for the purpose of managing any promotions and contests you wish to participate in, including those held in cooperation with our suppliers and business partners.
We may invite you to participate in customer research, surveys and other market research conducted by us or other organizations on our behalf.To help us get to know you better as a customer and to be able to provide service and marketing communications (including online advertisements tailored to your interests), we may combine personal information collected when you make purchases at the offices with personal information from our websites, mobile applications and other sources.
Marketing communications
We may send you relevant offers and news about our products and services in a variety of ways, including email. We may also send you information about third-party products and services that we think may be of interest to you. We will only do this if you have given your prior free consent to receive such marketing information.
At the time of booking or registration, you will be asked whether you wish to receive marketing information and your choice of contact method. You can change your online marketing preferences at any time by contacting us by email at coaching@pcap.pl or by writing to us or using the "unsubscribe" link included in our marketing messages. Of course, the choice is yours, but if you decide that you do not want to receive marketing information from us, this will prevent you from receiving offers or promotions that may be of interest to you.
You may receive information from us related to the services you have purchased. For example, confirming your reservations and providing important information about the use of our purchased products or services
Market research
We would like your feedback to help us improve our products and services, so we may contact you if we conduct market research. You can always decide whether to take or continue to take part in our market research.
Sharing personal information with suppliers and business partners
In order to provide the desired products or services, we may share personal data with our suppliers responsible for the proper performance of services or the proper storage of personal data.
We also work with carefully selected suppliers who perform certain functions on our behalf. These include, for example, companies that assist us with IT services, data storage and merging, marketing, market research, payment processing, and providing products and services.
We may need to share personal data to establish, exercise or defend our rights, including sharing personal data with others for fraud prevention and credit risk reduction.
When we provide personal information to other organizations, we may require them to keep it secure and prohibit its use for their own marketing purposes.
We transfer only the minimum amount of personal information that enables our suppliers and business partners to provide services to you and us.
Sharing data with regulatory authorities
We may share the necessary minimum amount of personal data with public authorities if we are required by law or legally permitted to do so.
Sharing personal data
We may share personal data with an organization to which we sell or assign (or with which we have entered into negotiations for a sale or assignment) the organization of the services provided or the website. If the assignment or sale is completed, the organization receiving the personal information may use it in accordance with this Privacy Notice.
Protection of personal information
We ensure that we use appropriate security measures to protect your personal information from accidental loss and unauthorized access, use, alteration and disclosure.
The security of your data also depends on you. For example, if you receive from us or choose a password to access certain services, you are responsible for keeping that password confidential.
Personal data obtained from you may be transferred to and stored outside the European Economic Area ("EEA"). They may also be processed by organizations outside the EEA that work for us or for one of our suppliers. We have put in place appropriate safeguards to ensure that your personal information is adequately protected and is handled in accordance with this Notice. These safeguards include, but are not limited to, relevant contractual clauses, such as the standard contractual clauses approved by the European Commission and appropriate security measures.
Data archiving
We will retain your personal data only for as long as necessary for the purposes set out in this Privacy Notice and/or to comply with legal and regulatory requirements. After this period, we will securely delete your personal data. If, after this period, your data is needed for legitimate analytical, historical or other purposes, we will take appropriate steps to anonymize it.
Information about cookies and similar technologies
'Cookies' are small data files through which websites collect and store a range of data from your desktop, laptop or mobile device. Cookies allow us to provide important features and functional capabilities on our websites and in our mobile applications, and are used by us to improve the customer experience.
Links to other sites
Our websites and mobile applications may contain links to websites operated by other organizations that have established their own privacy policies. Before providing any personal information on another organization's website, please read the terms and conditions and privacy notices, as we have no responsibility for the operation of other organizations' sites.
Social media features
Our websites and mobile applications may include social media features such as Facebook, Twitter, Google, Pinterest, Instagram, Whatsapp, Linkedin which have set their own privacy policies.
Please read the terms and conditions and privacy notices before providing any personal information on another organization's website, as we have no responsibility for these functions
Accessing and updating personal information; complaints
You have the right to request a copy of your personal data in our possession. You may, by emailing coaching@pcap.pl, or by writing to us, request that we create copies of other personal information concerning you that we have.
You must provide any information that will allow us to identify and locate your personal data. Where possible, access will be provided free of charge, except for requesting further copies of your data, in which case we may charge a reasonable fee for administrative costs incurred.
We want to make sure that your personal data in our possession is accurate and up-to-date. If any of the information we hold is incorrect, you should notify us.
You can also ask us to correct or delete your personal data, object to the processing of your personal data, and, where technically feasible, ask us to transfer the personal data we have provided to another organization.
We will update or delete your data unless we have an obligation to retain it for business or legal compliance purposes.
You may contact us if you have concerns about how we collect, store or use your personal information. We strive for a definitive resolution of complaints, but if you are dissatisfied with our response, you may file a complaint with your local data protection supervisory authority.
Please note that we may require verification of your identity before acting on a request or complaint. We may also require you to provide further information to ensure that you have the proper authorization to make a request or complaint on behalf of another person.
Legal basis for processing personal data
We will collect and use your personal data subject to one or more of the following conditions:
- Possession of your consent;
- It is necessary in order to enter into a contract with us or to take the desired pre-contractual actions;
- It is necessary in order to fulfill a legal obligation;
- It is necessary in order to protect the vital interests of you or others;
- It is in the public interest or we have the appropriate authorization; or
- It is in our or a third party's legitimate interests, but it does not abrogate your interests or rights.
Example: To personalize the customer experience
We may use personal information to learn more about your interests so that we can identify other products, services and information that you may be most interested in. This allows us to tailor our messages to make them more relevant and interesting to you.
If we need to process special categories of personal data, such as health data for medical reasons, we will only do so if one or more additional conditions are met. For example, we have your express consent; it is necessary to protect your or another person's vital interests and the customer is physically or legally incapable of giving consent; it is necessary for the establishment, exercise or defense of legal claims; it is necessary for reasons of substantial public interest.
Amendments to this Information
This Notice supersedes all previous versions. We may change the content of this Notice at any time, so please check our website regularly for updates. If changes are significant, we will provide a prominent notice on our website, including, if we deem it appropriate, electronic notification of changes to the Privacy Notice.
Key terms
Data controller: The data controller determines the purpose and use of personal data.
European Economic Area (EEA): EU member states plus Norway, Iceland and Liechtenstein.
Online advertisements: Advertising messages that can be seen on the Internet.
Special categories of personal data: These are categories of personal data revealing racial or ethnic origin; political opinions; religious or philosophical beliefs; trade union membership; genetic data, biometric data uniquely identifying an individual; health data; and data concerning an individual's sex life or sexual orientation.
Caricom API Data: Some or all CARICOM countries have agreements with the United States under which personal data required and established for CARICOM countries for border security purposes is provided in advance to the U.S. Department of Homeland Security for processing on behalf of those CARICOM countries. For more information, visit the Caricom website.
W celu dostarczania Państwu lepszych usług niezbędne jest wyrażenie zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych. Państwa dane są u nas bezpieczne, a zgodę można wycofać w każdej chwili.
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO") informujemy Państwa o przetwarzaniu Państwa danych, które są zbierane w ramach korzystania z naszych usług, w tym strony internetowej lub serwisu, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na niniejszej stronie lub serwisie. Administratorem danych jest PCAP sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.
Dane przetwarzane są w celu dopasowania treści stron i ich tematyki w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Państwa zainteresowań.
Informujemy o prawie do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania oraz do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych lub zgłosić sprzeciw.
Poprzez kliknięcie przycisku „Akceptuję” nastąpi wyrażenie zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych zbieranych w ramach korzystania z niniejszej strony lub serwisu w tym plików cookies. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i można ą w dowolnym momencie wycofać poprzez wysłanie wiadomości email podany na stronie „kontakt”.
Prosimy zapoznać się z naszą Polityką Bezpieczeństwa.
In order to provide you with better services, it is necessary to consent to better tailored marketing content. Your data is safe with us and consent can be withdrawn at any time.
In accordance with Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of April 27, 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46/EC (referred to as "RODO"), we inform you about the processing of your data that is collected through the use of our services, including the website or service, including those stored in cookies that are installed on this website or service. The data controller is PCAP sp. z o.o. with a seat in Cracow.
The data is processed in order to adjust the content of the pages and their subject matter, including the topics of the materials published there, to your interests.
We inform you about the right to request access to data, rectification, deletion or restriction of data processing, and to withdraw consent to the processing of personal data or to object.
By clicking on the "I accept" button, you will give your consent to the processing of your personal data collected through the use of this website or service, including cookies. Your consent is voluntary and can be withdrawn at any time by sending an email given on the "contact us" page.
Please refer to our Security Policy.